Dag 6: Wiedenbrück

27 juli 2021 - Rheda-Wiedenbrück, Duitsland

Een zeer gevarieerde rit: veel landbouw met zeer grote hoeves, meestal met een kruisbeeld erbij. Ook leuke stadjes zoals Warendorf, het mekka voor de paardenliefhebbers; Gütersloh waar Carl Miele (van het merk Miele) geboren is. Ook eerste grote regenbui vandaag. Daarna de snelste weg naar Wiedenbrück waar ik in een hotel overnacht.  Een zeer mooi stadje met veel vakwerkhuizen en ook veel leuke beelden van de gewone mens.

1. Sonja:
    27 juli 2021
    Top Sabine.
    Jammer van de regenbui.
    Verwen jezelf in het hotel en doe weer nieuwe krachten op.
    Groetjes,
    Sonja
  2. Anne:
    28 juli 2021
    Waw zeg, dat ziet er daar prachtig uit! Inderdaad een heel gevarieerde tocht. Ik heb ook al veel bijgeleerd, dankzij jouw nieuwtjes. Und seit gestern kannst du dein Deutsch üben 😄 Hopelijk was je niet al te nat door die regenbui ... Maar gelukkig slaap je in een hotel vannacht 😉 je schiet wel goed op hé. Aan dat tempo zal je er geen 16 dagen over doen, denk ik. Geniet met volle teugen van al het moois dat je tegenkomt!